دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

تخلیه چاه چیست؟

۱۵ بازديد

تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه عملی است که با استفاده از آن تانکر های 12 و 6 هزار لیتری اقدام به تخلیه چاه می کنند. وبه وسیله مکنده ها و ساکشن ها  ویا پمپ های لجن کش ولایه روبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انبارحفر چاه فرستاده می شوند تا بتوانند مواد جامد را به بیرون چاه  انتقال دهند.، لایه روبی چاه فاظلاب با استفاده از عمل تخلیه چاه می گویند.

تخلیه چاه :

باید بدانید که در بیشتر موارد تخلیه چاه فاظلاب به دلیل اینکه لوله بازکنی چاه فاظلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فظولات در توالت ، آب و کف و صابون در کفشویی حمام ، همچنین در سیفون دستشویی ویا آشپز خانه مشخص می شود.

معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از گذشت سه تا پنج سال چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند.ودلیل آن فقط کوچک بودن انبار چاه می باشد.. باید بدانید که در چنین مواردی ،ممکن است که در مسیر ها،گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشدو نیاز به لوله بازکن داشته باشید.

کول گذاری چاه فاظلاب

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناکهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.وهزینه ناگهانی وبالای تخلیه چاه وبازسازی چاه میتواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند.

تخلیه چاه چیست؟

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر های فولادی

لایه روبی سپتیک ها و منهول های صنعتی

حفر چاه های جذبی فاظلاب

خفر چاه ارت شمع ساختمان و میله

زهکشی گود و ساختمان

حفاری گالری برای انتقال آب

تبدیل چاه کهنه و قدیمی به چاه نو وتازه

تخلیه چاه فاظلاب

تخلیه چاه فاظلاب ،در آوردن مواد زائد داخل چاه می باشد و عمل تخلیه ، به خاطر مواد جامد است که از راه لوله کشی ،وارد چاه فاظلاب می شوند این مواد جامد از قبیل مو،مواد پلاستیکی،چربی آشپزخانه ها وفضولات انسانی می باشد و نیاز به لایه روبی دارد.واین مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود.واین مواد قدرت ئفع آب توسط چاه را کم میکند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پرشده چاه بازکن ونیاز به عمل تخلیه داشته باشد.معمولا در ساختمان های تازه ساخت بعد از سه تا پنج سال  چاه های فاظلاب ناگهانی پر می شوند. ودلیل آن فقط پر شدن انبار چاه می باشد.

در چنین مواقعی ممکن است که در مسیر ها گرفتگی لوله هم به وجود آمده باشد. ونیاز به لوله بازکن داشته باشید

با تانکر 6 تا 12 هزار لیتر

تخلیه با تانکر مکنده ساکشن

تخلیه با پمپ های لچن کش

لایه روبی چاه با نیروی انسانی

 

 

تخلیه چاه در تهران

در تخلیه چاه در تهران  که بعد از حفرچاه و پر شدن چاه اتفاق می افتد ودر سپتیک ها و منهول ها بعد از زمان مشخصی نسبت به مصرف مشخص می شود و کف تراشی انبار چاه وعوامل مربوط به چاه فاظلاب  ولجن سپتیک و منهول ها را فرآیندی  که طی آن موادی از قبیل لجن ، جامدات، وم واد مختلف را از درون چاه خارج می کند واین عمل در مناطق مختلف تهران به دلیل جنس خاک مناطق مختلف می باشد و هزینه آن در مناطق مختلف بسیار متفاوت می باشد.

بهترین روش تخلیه چاه کدام است؟

بهترین روش های تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد.وبرای لایه روبی چاه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از اجن کشی با تانکر نیروی متخصص مقنی به درون چاه رفته و سپس لایه روبی را انجام میدهد ودر مرحله آخر در بیشتر چاه ها نیاز به کف تراشی می باشد.

پس از پر شدن چاه چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

1.اولین مرحله تماس با شرکت تخلیه چاه است

2.پیدا کردن درب چاه وباز کردن آن

3.تخلیه به وسیله تانکر تخلیه چاه

4.لایه روبی به ودر آوردن فضولات و جامدات درون چاه

5.کف تراشی چاه فاضلاب

آیاباانجام این روش ها تضمینی وجود دارد که چاه دوباره پر نشود؟

بله مادر شرکت خود این تضمین را به شما می دهیم که با انجام روش های گفته شده تخلیه چاه صورت گیرد چاه شما کاملا تعمیر وبازسازی شود و مانند گذشته جذب آب داشته باشد.

باچاه فاظلاب پر شده چیکار کنیم که دوباره مثل روز اول کارکنه؟

پر شدن چاه فاظلاب یکی از اتفاقات بد در ساختمان ها استکه اگر دیر متوجه آن بشوید ممکن است هزینه های بیشتر وخطرات بیشتری را برای شما در بر داشته باشد.یکی از اشتباهات رایج در تخلیه چاه این است که فقط آب آن را تخلیه می کنند که طی ماه ها و هفته ها به صورت مداوم انجام میگیرد و این پر شدن باعث ریزش چاه می شود.ودر زمین هایی که خاک سست دارند بیشتر دیده می شوند.

تخلیه چاه جنوب تهران چگونه است؟

عمل تخلیه چاه در جنوب تهران توسط بهترین اکیپ مجهز و مستقر در منطقه جنوب تهران با انواع ماشین های بزرگ 12 تنی وهمچنین لایه روبی و بازسازی چاه های ریزش کرده در جنوب تهران انجام می شود.

تخلیه چاه شمال تهران چگونه است؟

ما در شمال تهران با مجهز ترین دستاه ها آماده انجام هرگونه تخلیه فاظلاب و چاه  وسپتیک و همچنین کلیه امور مربوطه هستیم.واین عمل را با استفاده از نیروی جوان و کاملا متخصص در این زمینه انجام میدهیم.

ماشین تخلیه چاه چیست؟

عموما خاور بنز با ظرفیت شش هزار لیتر است.ماشین تخلیه چاه وتانکرتخلیه چاه به دو روش مکنده ساکشن که دستگاه ساکشن بر روی ماشین نصب می شودو عموما صدای زیادی داردو نوع بعدی با استفاده از پمپ های مخصوص این کار میباشد. ودرمراحل بعدی لایه روبی و برای انتقال از نیسان های دارای بشکه استفاده می شود.وبرای کف تراشیچاه بعد از عمل کف تراشی خاک حاصل رابا استفاده از ماشین دارای کمپرسورخاک را انتقال می دهیم.

 

تخلیه سپنتیک چاه

تخلیه سپنتیک چاه با استفاده از دستگاه مکنده مخصوص انجام می شود.تا سنتیک تانک کاملا تخلیه شود.با استفاده ازروش مکنده سپنتیک تانک کاملا تخلیه  وتمیز می شود.ونیازی به هیچ عمل دیگری برای تخلیه چاه نمی باشد.

قیمت تخلیه چاه در تهران به چه صورت است؟

قیمت تخلیه چاه به ازای هر سرویسی که انجام می گیرد قیمت گذاری می شود. وقیمت آن به دلیل اینکه چاه های فاظلاب نشان نمی دهند که چه میزان فاظلاب جامد در آن قرار دارد به این دلیل به صورت سرویسی قیمت گذاری می شوند.البته در بیشتر موارد بعد از انجام کار ولایه روبی مقنی که درون چاه ها می باشد. در هنگام لایه روبیحدودا می تواند نسبت به تجربه خودتعداد سرویس را حدودابگوید.اما این نیز ملاک تخلیه چاه نیست.

تجزیه و تحلیل پست فردی اینستاگرام

۱۵ بازديد

تجزیه و تحلیل پست فردی اینستاگرام

هنگامی که مشخص کردید که نمایه شما از مخاطبان مناسب اقدام می کند، می خواهید به تجزیه و تحلیل پست فردی بپردازید تا ببینید که چگونه یک پیام خاص با مخاطبان شما طنین انداز می شود. این یک راه مفید برای دیدن اینکه آیا محتوای شما با مخاطبان شما خوب کار می کند یا خیر است. همچنین برای ارتقاء و استفاده از خدمات بهتر میتوانید سایت مسترفالوور را دنبال کنید.

در اینجا آمار موجود برای پست های فردی وجود دارد:

تعاملات : اینها اقداماتی هستند که مستقیماً از پست شما انجام شده است. چه بازدید از نمایه شما باشد، چه یک لینک، یا از دکمه تماس/ایمیل در پست خود استفاده کنید، این موارد در اینجا ردیابی و ثبت می شوند.

فالوورها: چند فالوور جدید از یک پست دریافت کرده اید.

دسترسی : پست به چند حساب منحصر به فرد رسیده است.

Impressions : تعداد کل دفعاتی که پست شما مشاهده شده است. اینستاگرام همچنین این مورد را بر اساس دسته بندی تقسیم می کند تا ببیند پست از خانه، از هشتگ، از نمایه، از سایرین در کجای پلتفرم مشاهده شده است.

Saves : تعداد حساب های منحصر به فردی که پست شما را در پوشه ذخیره شده شخصی خود ذخیره کرده اند.

نظرات : تعداد نظرات روی پست شما.

تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام

آخرین اما نه کم اهمیت، ما استوری های اینستاگرام داریم. اگر استوری اینستاگرام ارسال نمی کنید، فرصت قابل توجهی را از دست داده اید. محبوبیت این ویژگی شبیه به اسنپ چت اینستاگرام همچنان در حال افزایش است و فرصتی دیگر به شما می دهد تا برند خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید یا مخاطبان فعلی خود را افزایش دهید.

هنگامی که داستان شما مورد توجه قرار گرفت، در اینجا آماری وجود دارد که می توانید آن را پیگیری کنید:

Impressions : تعداد دفعاتی که داستان شما مشاهده شده است.

Exits: تعداد دفعاتی که شخصی در اواسط راه از داستان شما خارج شد.

پاسخ‌ها : تعداد کل پاسخ‌ها به یک ویدیو یا تصویر در استوری شما.

چه داده هایی را باید ردیابی کنید؟

خوب، این اطلاعات زیادی در مورد تجزیه و تحلیل اینستاگرام شماست! برای کمک به شما برای اینکه کمتر تحت تأثیر حجم عظیم آمارهای موجود قرار بگیرید، در زیر چند نکته برای آنچه باید روی آن تمرکز کنید آورده شده است.

قبل از شروع تجزیه و تحلیل داده ها، مهم است که از هدف کلی خود برای پلتفرم آگاه باشید. آیا استراتژی شما برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت است؟ شاید اینستاگرام شما به عنوان انجمنی برای اشتراک گذاری ایده های مشتریان ایجاد شده باشد. یا شاید حضوری در اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند در میان مخاطبان هدف خود ایجاد کرده اید. حتی ممکن است اهداف مختلفی برای حساب خود داشته باشید. برخی از پست‌ها ممکن است برای افزایش آگاهی تنظیم شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در تلاش برای افزایش فروش باشند. برای استفاده از تجزیه و تحلیل اینستاگرام به نفع خود باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید.

در اینجا سه ??هدف مشترک با سه معیار اصلی برای ردیابی در هر یک آورده شده است.

  1. ایجاد آگاهی از برند

اگر شما یک شرکت جدید هستید که به دنبال ایجاد نام برای خود هستید یا یک کسب و کار مستقر در تلاش برای ورود به یک بازار جدید یا راه اندازی یک محصول جدید هستید، اینستاگرام ممکن است بهترین مکان برای ایجاد آگاهی از برند شما باشد. این یک هدف عالی برای این پلتفرم است، زیرا به احتمال زیاد مخاطبان هدف شما در جایی در اینستاگرام هستند. اینها معیارهایی هستند که می خواهید روی آنها تمرکز کنید:

 

تعداد فالوور: رشد فالوورها با رشد آگاهی از برند (و لذت برند!) مطابقت دارد. اگر شاهد افزایش تعداد اکانت های جدیدی هستید که اکانت های خود را دنبال می کنند، این نشانه آن است که برند شما در اینستاگرام طنین انداز شده است. برخی از راه‌های مفید برای افزایش فالوورهای خود، اجرای تبلیغات با این هدف، مشارکت با مارک‌های مرتبط در کمپین‌های مشترک، و برگزاری مسابقاتی است که در آن افراد را تشویق می‌کنید حساب شما را دنبال کنند و پست شما را برای شرکت در آن لایک کنند.

Impressions: هرچه افراد بیشتری پست‌ها و استوری‌های شما را ببینند، بهتر است! اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، باید مطمئن شوید که پست، داستان و برداشت های حساب شما نیز در حال رشد هستند.

Reach : Reach  همچنین تعداد بازدیدهای پست‌ها، داستان‌ها و حساب شما را ردیابی می‌کند. تفاوت بین دسترسی و برداشت در این است که دسترسی به حساب‌های منحصربه‌فرد اشاره دارد (نه اینکه یک اکانت چندین بار پست اینستاگرام شما را مشاهده کند). وقتی صحبت از آگاهی از برند به میان می آید، افزایش دسترسی اینستاگرام شما بسیار مهم است.

  1. ایجاد سرنخ / فروش

این یک هدف بسیار رایج در بین بازاریابان است. چه کسی فروش بیشتری نمی خواهد؟ چندین استراتژی وجود دارد که می توانید برای افزایش فروش از طریق اینستاگرام استفاده کنید، از جمله اجرای تبلیغات هدفمند و ارسال پیشنهادات ویژه برای دنبال کنندگان. اما چگونه می توان موفقیت آنها را ارزیابی کرد؟ سه معیار اصلی برای ردیابی وجود دارد:

کلیک‌های وب‌سایت :

در تبلیغات، پست‌ها و داستان‌های خود، احتمالاً بینندگان را تشویق می‌کنید که خرید کنند یا فرمی را در وب‌سایت خود پر کنند. ردیابی تعداد افرادی که واقعاً این کار را انجام می دهند به شما کمک می کند بفهمید که آیا تلاش های شما نتیجه داده است یا خیر.

کلیک‌های تماس / کلیک‌های ایمیل :

تماس‌های تلفنی و ایمیل‌ها شاخص‌های خوبی هستند که تبدیل‌ها در راه است. افزایش این نقاط تماس نشانه ای در جهت تبدیل سرب مناسب است.

ساعات / روزهای فالوور:

توجه به زمانی که مخاطبان شما بیشتر درگیر هستند به شما کمک می کند استراتژی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید . می‌توانید زمانی برنامه‌ریزی کنید که تبلیغات خود را در زمانی که مخاطبان شما فعال‌تر هستند اجرا کنید و در نتیجه تعامل را افزایش دهید.

  1. یک جامعه بسازید

با محتوای بسیار سرگرم کننده و جذاب بصری در اینستاگرام، مکان بهتری برای ایجاد یک جامعه تعاملی وجود ندارد. اگر این هدف اصلی شماست، باید به طور مداوم معیارهای زیر را رصد، پاسخ دهید و ارزیابی کنید:

نظرات: یک جامعه صحبت می کند. برای انجام این کار چه راهی بهتر از گفتگو در پست های خود دارید؟ این همچنین به شما فرصت پاسخگویی و تعامل با اعضای جامعه را می دهد. به عنوان یک قانون کلی، هرگز نظرات را نادیده نگیرید، حتی اگر آنها را دوست دارید.

پاسخ داستان: این روش عالی دیگری برای ارزیابی میزان فعال بودن جامعه شما است. اگر می‌خواهید با دنبال‌کنندگان برای ایجاد یک انجمن درگیر شوید، داستان‌ها ابزاری عالی برای استفاده هستند. اگر بینندگان داستان شما برای پاسخ دادن وقت بگذارند، این یک نشانه عالی است.

تعامل: در نهایت، تعامل در مورد ساختن جامعه بسیار مهم است. ردیابی تعامل تبلیغات، پست‌ها، نمایه و داستان‌های شما، کار شما را به سمت هدفتان تضمین می‌کند.

بهترین ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام

همه ما مشغول استفاده از اینستاگرام هستیم، و گاهی کاوش در Insights اینستاگرام در مکان‌های مختلف در سراسر پلتفرم می‌تواند زمان‌بر و خسته‌کننده باشد. خبر خوب! ابزارهایی وجود دارد که ردیابی و ارزیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما را سریعتر و آسان تر می کند. در اینجا پنج مورد برتری است که توصیه می کنم به آنها توجه کنید.

  • : Hootsuite

من از زمانی که برای اولین بار از Hootsuite برای برنامه‌ریزی اجتماعی استفاده کردم، بسیار طرفدار بودم - خیلی قبل از اینکه اینستاگرام حتی یک چیز بود. امروزه نرم افزار آنها حتی قوی تر شده است و آنها ابزارهای ردیابی تحلیلی عالی را در برنامه های خود دارند. برای اینستاگرام، Hootsuite مکانی عالی برای تمرکز بر معیارهای مرتبط با هدف برای پیگیری پیشرفت شما و حتی ایجاد گزارش های بصری است.

  • : Squarelovin

این ابزار به طور خاص بر روی Instagram Insights متمرکز شده است، بنابراین برخی از ویژگی های گزارش واقعا مفید را برای بهبود استراتژی شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، آنها نمودارهای تعامل را نشان می دهند تا ببینند محتوای شما چه زمانی تعامل بیشتری دارد، و همچنین نمودارهایی را نشان می دهد که بهترین روزها و زمان ها را برای پست کردن نشان می دهد.

  • سوسیال بیکرها:

Socialbakers برخی از ابزارهای تحلیلی رایگان بصری جذاب اینستاگرام را ارائه می دهد تا به شما کمک کند هشتگ ها، فیلترها، جذاب ترین پست ها و موارد دیگر را تجزیه کنید. این ابزار همچنین نموداری را ارائه می دهد که توزیع پست شما را در 12 ماه گذشته نشان می دهد، که می تواند به شما در حفظ ثبات کمک کند. Socialbakers همچنین نمایه شما را تجزیه و تحلیل می کند و شما را به عنوان رهبر، هرزنامه، خجالتی یا خجالتی طبقه بندی می کند تا تعیین کند استراتژی شما چقدر موثر است.

  • جوانه اجتماعی

اگر علاقه مند به ایجاد گزارش مشتری و سرکشی از رقبای اینستاگرام خود هستید، Sprout Social می تواند بستر مناسبی برای شما باشد. رشد فالوورها، لایک‌ها و کامنت‌های خود را با یک نمودار بصری دنبال کنید و داده‌های مشابه را برای حساب‌های رقیب خود دنبال کنید تا ببینید چگونه در مقابل رقبا قرار می‌گیرید.

  • رتبه اجتماعی:

SocialRank  ابزاری است که بر درک بهتر مخاطبان اینستاگرام شما متمرکز است. به الگوهای فالوور، کلمات محبوبی که در بایوس و پست‌های فالوورهایتان استفاده می‌شوند، و ایموجی‌های محبوبی که در بین مخاطبان هدفتان استفاده می‌شوند، فکر کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید، بلکه به شما کمک می کند تا محتوای خود را به طور مؤثرتری تنظیم کنید. خیلی هم کهنه نیست!

چه تصمیم به استفاده از ابزاری برای کمک به ردیابی تحلیلی خود داشته باشید یا از بینش های بومی اینستاگرام استفاده کنید، امیدوارم این محتوا به شما انگیزه داده باشد تا از داده های موجود برای رشد کسب و کار خود از طریق این پلت فرم قدرتمند استفاده بهتری داشته باشید.

 

 

 

https://www.pubpub.org/user/huseyin-bevan-16

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ShanaVale4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://irpanel.org

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ShanaVale4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ShanaVale4

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ShanaVale4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2836216-huseyin-bevan

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/huseyin_bevan19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

۱۳ بازديد

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through SpotifyYouTubeBeatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210787

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690559.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna626

http://edu.fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kaybush3/

http://ict-edu.uk/user/kaybush3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cd3e7ab2-41c5-4d5d-847c-c617b4c85307

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://blackwhitepromotion.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/kaybush3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KayBush3

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3